Walt Disney World & onze nieuwe 'huis'

6 mei 2022 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Daar zijn we weer!

Er heeft even iets langer tussen deze en de laatste blog gezeten. Disney is gaaf, maar ook heel vermoeiend, haha. Ik neem jullie verder mee in ons honeymoon avontuur!

Dinsdagochtend 3 mei besloten we lekker rustig aan te doen en LEGOLAND in Winterhaven te laten voor wat het was. We wilden misschien nog naar Fort Myers beach gaan, maar 's ochtends hebben we toch besloten om ook dat niet te doen. We hebben rustig ontbeten met alle leftovers die we nog hadden. De één nam pannenkoeken, de ander zat aan een broodje met een hotdog worst (hoe krijg je het 's ochtends weg...) en weer een ander aan de toast met pindakaas of chocopasta. Mathan en Jonah plonsten na het ontbijt het zwembad in. Ezra ging afwisselend binnen en buiten spelen. Remi en ik gingen nog wat potjes 'jatten' (Yathzee). Het was een heerlijk relaxe ochtend. Aan het einde van de ochtend en het begin van de middag pakte ik de laatste spullen in. We aten nog de laatste dingen op voor lunch en zorgden dat de villa weer netjes achtergelaten werd. Rond een uur of 2 gingen we de auto in. Heerlijk dat je niet gehaast voor 10-en de deur uit hoefde te zijn!

Onderweg deden we nog een poging om onze euro's om te wisselen in dollars, maar schijnbaar kan dat alleen op de luchthavens. Gelukkig hebben we een creditcard ;-). Halverwege de drie uur durende reis hadden een paar monstertjes achterin wel trek, dus we besloten even door de McDrive te gaan. Inmiddels kan ik geen frietje meer zien (en dat zegt heel wat). We bestelden wat lekkers te knagen voor de mannen en zelf namen we nog zo'n overheerlijke milkshake. De mannen wisten overigens nog steeds niet dat we de dag erna naar Disneyland zouden gaan!! Rond een uur of 6 kwamen we aan in Orlando. We besloten door te rijden naar Disney Springs. Dat is een soort van winkelstraat in de buurt van Disneyland met allerlei winkels (en uiteraard veelal Disney georiënteerd). Op de weg ernaar toe zag Jonah ineens wel een gekke paal in de vorm van Mickey Mouse.. Onderweg kwamen we verschillende borden met attracties tegen. Jonah had wel zo'n vermoeden waar we heen zouden gaan, maar is er in Florida dan ook een Disneyland? Ook in Disney Springs drong het nog niet helemaal door bij de jongens. We hebben daar foto's gemaakt met verschillende lego bouwwerken, want er was ook een lego winkel. We zijn daar niet ingegaan, omdat er al een rij stond. We zagen ook een T-Rex restaurant. Hoe gaaf om daar te eten. De rij was niet lang, maar het bleek dat we nog twee uur moesten wachten voor we aan de beurt zouden zijn... Dat deden we maar niet. We hebben wel even binnen gekeken natuurlijk. We hebben in nog wat verschillende Disney winkels rondgeneusd. Daarna zijn we naar de visitor centre gegaan om daar fysieke pasjes te halen. De pasjes hebben allemaal hun eigen plaatje in het goud. Super vet souvenir! Helaas was het bij de visitor centre wel druk, waardoor we pas om 20.00 uur terecht konden. Dat liep uiteraard uit, dus we liepen pas rond 20.45 uur terug naar de auto. De mannen hadden wel weer trek gekregen, want we hadden nog niet gegeten... McDonald's dan maar? Er werd nog steeds heel enthousiast op gereageerd. We zorgden ervoor dat er een McDonald's op de route naar 'ons' huis zou liggen. Ik wilde nog heel graag even snel de Walmart in (al is 'even snel' een mission impossible in zo'n winkel) om daar nog een paar gave Disney shirts voor ons alle 5 te scoren. Toen we bij de McDonald's aankwamen, zagen we in de omgeving allerlei winkels die Disney spullen verkopen. Wat wil je ook als je zo dichtbij bent... T-Shirts, strandlakens, petten, mokken, speelgoed. Verzin het maar en ze hadden het. We besloten voor het eten toch nog even die winkel in te duiken, want dat zou een ritje Walmart besparen. We keken onze ogen uit! Remi en ik vonden een gaaf matching DAD en MOM shirt. Net zo'n ANWB stelletje, maar dan in Disney stijl. Mathan,
Jonah en Ezra mochten ieder hun eigen t-shirt uitzoeken. Wat een keuze stress, maar uiteindelijk hebben ze alle drie iets naar het zin uitgekozen. Ik zag nog een gaaf petje (die me nog stond ook), dus die ging ook mee. De mannen hadden ieder nog een handtekeningenboekje en een pen. Mathan en Jonah een keykoord (voor hun Disneypasje) en Mickey Mouse oren. We gingen weer met een tas vol de winkel uit. Inmiddels was het al na 21.30 uur en we moesten nog eten. Iedereen had echt reuze honger, dus het ging er zo in! Het plan om de jongens op tijd in bed te hebben, was grandioos mislukt, haha.

Uiteindelijk waren we rond 22.30 uur bij het huis. We liepen nog te stoeien met de code, want die leek niet te werken. Uiteindelijk hadden we uitgevogeld wat de code was (schijnbaar hoorden de laatste 4 cijfers er niet bij) en konden we het huis in. De mannen mochten boven hun kamer uitzoeken al was dat aan de hand van de foto's die ze van te voren hadden gezien allang bepaald. Mathan en Jonah liggen samen in de Ninjago Lego kamer. Mathan boven en Jonah onder. Ezra ligt in de Mickey Mouse kamer ernaast onder in het stapelbed. De jongens maakten zich vlot klaar om naar bed te gaan, want de dag die zou volgen zou een leuke, indrukwekkend en ook vermoeiende dag worden! WE GAAN NAAR DISNEYLAND!!!

Een uitgebreid verslag van ons huis volgt nog in de volgende blog. Dan zorg ik ook dat ik een video heb gemaakt. Nog even geduld, haha. Het zwembad is in ieder geval al uitgeprobeerd door Mathan en Jonah (en goedgekeurd). Remi en ik hebben 's avonds alle spullen klaargelegd en ingepakt voor de volgende dag, zodat we 's ochtends rustig konden vertrekken.

Het is woensdag 3 mei. Om 6.45 uur had ik de wekker gezet, want we wilden rond een uur of 8 vertrekken richting het Disneypark 'Magic Kingdom'. Dit park is vergelijkbaar met Disneyland Parijs. We wilden graag gebruik maken van Genie+ en die konden we 's ochtends boeken/kopen. Hiermee konden we (enigszins beperkt) attracties boeken voor een bepaalde tijd. Je staat dan korter in de rij dan de standaard wachtrijen. Dat alles verloopt via de Disney app. Ik kan alvast verklappen dat we echt het meeste eruit hebben gehaald! We waren er echt super blij mee. In de Disney app kan je dus je attracties boeken. Niet alle attracties staan daarin, maar wel heel erg veel. Je kan ook de actuele wachttijden van de attracties zien in een plattegrond. Super handig. Waar wij ook een aantal keer gebruik van hebben gemaakt, is het online bestellen van eten. Ook dat kon dan in een tijdsvenster, zodat je dat eventueel van te voren alvast kon bestellen. Wij deden het eigenlijk steeds een half uurtje van te voren.

De jongens werden niet veel later dan ons wakker, dus ze hebben zich gelijk aangekleed en we hebben ontbeten. Om even na 8 uur stapten we de auto in. We waren allemaal geheel in stijl, haha. Disneystijl wel de verstaan. Het autoritje duurde ongeveer 20 minuten. We waren even na 8.30 uur bij de poort. We hebben voor 25 dollar een parkeerkaart gekocht voor de hele dag. Vanaf de parkeerplaats moesten we nog een minuutje of 10 lopen. Daarna moesten we door de security check. Toen konden we de boot op richting het park. Toen we van de boot af waren, konden we zo doorlopen het park in. De kaartjes hadden we natuurlijk al. Bij binnenkomst leek het gelijk op Disneyland Parijs. De twee parken hadden heel veel overlap al waren bepaalde dingen wel weer anders. Natuurlijk hebben we even een foto van ons 5en laten maken door een voorbijganger waar je op de achtergrond het grote kasteel ziet staan. Ook heeft Mathan nog een foto van Remi en mij samen gemaakt (en er zijn natuurlijk de nodige selfies gemaakt haha). Via de Genie+ had ik om 7.00 uur al het ritje van Buzz Lightyear geboekt. De mannen vonden dat in Parijs al zo leuk! Je zit in een karretje die je zelf rond kan laten draaien met een joystick. Ondertussen heb je een lasergun waarop je op bordjes kan schieten die daar tussen alle ruimtewezens staan of op de ruimtewezens zelf. Daar verdiende je dan punten mee. Super interactief en de mannen genoten volop! Zodra we Buzz uitliepen, kon ik al de volgende attractie boeken met Genie+, namelijk Haunted Mansion. Daarvoor moesten we nog wel even wachten, dus we gingen eerst naar de Monster Laughfloor. Dat was eigenlijk een soort animatiefilm die ook interactief was. Sommigen werden gefilmd. Het ging erover dat de monsters je aan het lachen moesten maken, zodat de lachpot gevuld werd. De mannen begrepen niet alles (Engels), maar er was genoeg te zien en soms hadden ze aan een kleine vertaling genoeg. Na deze grappige voorstelling liepen we door naar de autootjes: Speedway. Ze vonden het ge-wel-dig. De rij was maar een minuutje of 10, dus dat ging heel erg snel. Jonah zat samen met Remi in een autootje. Mathan en Ezra bij mij. Het is maar goed dat Mathan pas over een jaar of twaalf zijn rijbewijs mag halen, want die auto ging alle kanten op, haha. Zie de video's! We hadden de grootste lol. We zochten even een schaduwplekje op, want het zonnetje scheen flink. We hebben lekker wat gegeten en gedronken. Ook was iedereen weer even naar de toilet geweest, dus we konden er weer tegenaan. Na de korte break was het tijd om naar Haunted Mansion te lopen. We liepen eerst door een gezamenlijke ruimte waar je allerlei optische illusies zag. Vervolgens kon je doorlopen naar karretjes. Mathan vond het he-le-maal niets en ook Ezra vond het behoorlijk spannend. Normaal ben ik niet zo van de spookhuizen, maar dit viel mij alles mee. Ik zat met Jonah in een wagentje en Remi met de andere twee mannen. Het was heel gaaf gemaakt met amper schrikeffecten. Dat is wat ik háát aan spookhuizen (en Remi met mij aan zijn arm juist zo grappig vindt....). In de korte rij die Haunted Mansion had door de Genie+ kon ik alvast de volgende rit boeken: It's a small world. Een groter contrast kun je tussen twee attracties niet hebben, haha. Tussendoor wilden Jonah en Ezra nog in de carrousel. Vooral Ezra genoot zichtbaar! Heerlijk die blije smoeltjes. Ook It's a small world viel in de smaak. Er is ook zo veel te zien! Ik werd elke vijf seconden wel op mijn arm getikt, omdat Ezra me wat wilde laten zien. We zaten met zijn vijven op een bankje, lekker knus. Het enige irritante aan deze attractie is dat je de rest van de dag het liedje in je hoofd hebt... :-). We waren in de buurt van de theekopjes, dus ook die attractie hebben we meegepikt. Blijft leuk, ronddraaien in een theekopje. Ook de theekopjes hadden we via de app geboekt, dus wederom geen lange wachtrij.

Inmiddels had iedereen wel weer trek, want het was al ruim na lunchtijd. Via de app bestelden we drie wafels met poedersuiker waarvan twee met aardbeien met slagroom. Nou, dat ging er bij iedereen wel in! Heerlijk! We zaten lekker in de schaduw en onze voetjes konden even uitrusten van het vele lopen. We hadden van te voren om 14.30 uur een lunch gereserveerd staan bij één van de restaurants. We hadden al wat gegeten en wilden graag de parade zien, maar via de app konden we het niet meer annuleren. We besloten die kant maar op te lopen, omdat je anders kans hebt op een 'no show fee'. Terecht, maar dat zou voor ons zonde zijn. We vielen met onze neus in de boter, want onderweg kwamen Mickey, Minnie en Donald aan op een karretje. Langs de kant hebben we naar ze gezwaaid en daarna konden we ook achter de wagen aanlopen. Het was precies de route naar het restaurant. Het annuleren aan de balie ging prima, dus geen boetes. Toen we het restaurant (met heerlijke airco, zucht) uitliepen, zagen we o de balustrade Winnie the Pooh met zijn vriendjes Teigetje, Knorretje, Konijn en Ieoor staan. We hebben even naar ze gezwaaid en zijn even blijven kijken. Vervolgens zijn we naar de flying Dumbo's gelopen. Dat kon nog net voor de grote parade. Volgens Ezra heten ze overigens olizanten... ;-) Ook daar hoefden we door Genie+ niet lang in de rij te staan. Remi zat dit keer met Mathan en Ezra. Ik zat samen met Jonah. Zo proberen we elke attractie een beetje af te wisselen. Wat gingen die olifanten hoog! De mannen hadden de grootste lol en ik genoot vooral van de natuurlijk airco.

Om 12u hadden we de parade gemist door alle attracties, maar om 15u zou er weer één zijn die we niet wilden missen. We haalden nog een bak popcorn om de parade met wat lekkers te bekijken. Het was echt bloed en bloedheet en we stonden in de volle zon. Gelukkig hadden we ons goed ingesmeerd en voldoende water mee. Twee oudere dames gingen aan de kant, zodat Mathan en Jonah voor hen konden staan en de parade goed konden bekijken. Ezra zat mooi in zijn wagen te chillen en bekeek vanuit daar alles. De parade was prachtig! We zagen Belle en het Beest, Ariel met haar zee vriendjes, een grote draak die echt vuur spuwde, Mickey en Minnie Mouse en nog vele anderen! We hebben er wat filmpjes van gemaakt om je een indruk te kunnen geven. Echt in één woord: wauw!

Na de parade zouden we weer naar een attractie gaan, maar iedereen was vrij dorstig en het water was inmiddels op. We gingen bij het Starlight Café nog wat drinken halen. Remi had ook voor de mannen nog een patatje mee en mandarijnen. De combinatie.. maar goed, iedereen had wat lekkers. We zaten heerlijk in de airco en iedereen rustte wat uit. We hebben ons nog maar een keertje ingesmeerd, want het zonnetje brandde echt heel fel. Mathan wilde heel graag naar de achtbaan die naast de vliegende olifanten stond: Barnstormer. We kregen een 'baby switch' kaartje, omdat je maar per twee in het wagentje mocht. Remi ging eerst met Mathan, terwijl ik met de andere twee mannen de schaduw opzocht. Al snel zagen we Mathan en Remi voorbij sjezen. Vervolgens deed Remi hetzelfde ritje met Jonah. Ze kwamen er beiden enthousiast uit! Tot slot ging ik samen met Ezra. Ezra was heel erg enthousiast toen we langzaam omhoog gingen, maar iets minder toen we met een noodvaart naar beneden gingen. Dappere dodo. Hij vond het 'pannend', zei hij. Spannend, dus! Mathan wilde heel graag nog een keer met mij, dus daarmee sloten we deze attractie af. Ezra wilde nog héél graag een keer in de vliegende olifanten en aangezien de wachtrij vijf minuten was, zijn we daar nog eens een keer ingegaan. Dit keer zat ik met Ezra en Jonah.

Na het achtbaan avontuur en de olifanten, liepen we naar een watertrein waar je even kon afkoelen. Jonah en Ezra hadden daar wel oren naar. Gelukkig waren ze niet al te nat (al zou dat binnen een mum van tijd weer droog zijn). In het winkeltje ernaast haalden we een grote Mickeykoek met een ananaslaagje. Om de beurten een grote hap. Die koek was zo op, heerlijk! Inmiddels konden we de rij in voor Space Mountain. Mathan was dapper en wilde wel met mij mee: van proberen kan je leren (waren zijn woorden). In Parijs ging hij daar voor geen goud in. De attractie was wel iets anders, want hier zat je achter elkaar in plaats van naast elkaar. Mathan had kriebels in zijn buik: gezonde zenuwen! De rit ging mega snel en veelal in het donker. We hebben samen wat afgegild (al deed mamma dat harder volgens Mathan - hij heeft gelijk). Toen hij uit het wagentje stapte na de rit was hij door het dolle heen. Hij vond het zoooooo leuk! Ezra mocht er nog niet in, dus samen met Remi en Jonah (nog zo'n durfal) ging Mathan nog een keer. Jonah moest nog even meten of hij lang genoeg was. Toen hij met zijn hoofd tegen het bordje knalde, was dat in ieder geval duidelijk... ;-) Ook Jonah had de grootste verhalen toen hij terug kwam. Wat zijn ze stoer!!!! Na het ritje van Space Mountain stond Thunder Mountain - een houten achtbaan - op de Genie+ planning. Mathan en ik gingen eerst. Ook dit vond hij geweldig! Zelfs de armen gingen in de lucht tijdens het ritje. Ezra was inmiddels in slaap gevallen in de wagen, dus Mathan had de mazzel dat hij een tweede keer mocht in Ezra zijn plaats.

Na alle achtbanen stond een ritje op het tapijt van Aladdin op het programma. Het was vergelijkbaar met de olifanten alleen dan in een ander thema. Jonah, Mathan en Remi gingen samen en ik bleef bij de slapende Ezra. De tweede ronde mocht Jonah nog een keer met Remi in Ezra zijn plaats. Nu had hij die mazzel. Inmiddels werd het al donker, dus we besloten richting een restaurant te lopen om wat eten te bestellen. Het vuurwerk zou bijna beginnen (om 21.00 uur), dus het werd al heel erg druk. Remi was met de jongens even plassen, terwijl Ezra en ik een poging deden een zitplek te bemachtigen. Dat lukte ook nog! We hebben lekker een broodje hotdog gegeten en wat gedronken. Helaas hadden we door meerdere parasols niet goed zicht op het kasteel en de lucht erboven, dus we besloten naar voren te lopen. We kozen de verkeerde kant, want overal stonden de bomen ervoor. We konden niet er tussendoor, want het was afgeladen met mensen. Helaas konden we ook niet meer terug naar het restaurant, want dat werd afgesloten door verschillende cast members. Ik kan je vertellen dat dit wel een baalmoment was, want het vuurwerk begon al! Waren we nu maar bij dat restaurant gebleven.. Mopper de mopper, maar we zijn uiteindelijk snel achter de mainstreet langs gelopen. We stonden helemaal achteraan, maar we konden het vuurwerk hier goed zien en het kasteel net aan. De jongens vonden het een prachtige ervaring en daar gaat het uiteindelijk om.

Toen het vuurwerk afgelopen was, was er maar een 15min wachttijd om Mickey te ontmoeten. De hele dag was dat 60 minuten of meer, dus we grepen onze kans. Helaas dachten meer mensen dat, want de wachttijd versprong net op 30 minuten. Uiteindelijk hebben we 45 minuten moeten wachten om Mickey te kunnen ontmoeten, maar wat was dat het waard zeg! Die koppies!! De foto's en filmpjes spreken voor zich. De mannen hadden weer energie voor 10. We twijfelden of we nu naar de auto terug zouden lopen. Het was inmiddels al bijna 22.30 uur. Er waren twee dingen die ik nog graag had willen doen, maar waar de wachttijd steeds een uur of langer was: de mijn met de zeven dwergen en de jungle cruise. We gokten op de jungle cruise, want om 23.00 uur ging het park (voor ons) dicht. We moesten dus kiezen. Voor de jungle cruise stond 40 minuten, maar we hebben er nog geen 5 minuten ingestaan. Wat een mazzel! We gingen een bootje op en we kregen door een hele leuke gids een tour door de jungle. Allerlei dieren passeerden de revue. Ondanks het late uur en de vermoeidheid keken de jongens (en wij ook) onze ogen uit. Vooral Ezra! Ik werd wederom om de vijf seconden op mijn arm getikt. Een bijzondere tocht zo in het donker. Na de boottocht was het 22.45 uur. Zullen we dan toch nog even bij de zeven dwergen kijken... Lukt vast niet, dacht ik nog. Om 22.55 uur gingen we in een rij staan die 45 minuten zou duren. We leken wel gek, maar de jongens hadden aardig energie opgedaan door de Mickey ervaring en de boottocht. De rij zelf was ook leuk, want er waren diamanten die je kon aanraken en die dan licht gaven. Er was genoeg te zien en te doen en oh, een snoepje hielp ook wel, haha. Toen we aan de beurt waren, bleken de karretjes per twee te gaan. Mathan mocht alleen voor Ezra en mij zitten. Dat deed hij ook gewoon. Stoere man! Jonah zat achter Ezra en mij met Remi. Ezra vond het erg spannend, maar klaagde niet. Tijdens de rit - die op dat stuk werd vertraagd - kon je ook de zeven dwergen aan het werk zien. Echt heel leuk gemaakt! De rit was ook erg gaaf. De twee grootste mannen genoten er net zo van als Remi en ik. Krijgen we toch nog van die rollercoaster mannen. Om 23.30 uur liepen we weer door het park. Uiteindelijk hebben we nog geen 30 minuten in de rij gestaan, dus dat was een meevaller. Het park was nog tot 01.00 uur open voor geselecteerde hotelgasten, dus we konden geen attracties meer doen. Iedereen was uitgeteld, dus dat was ook geen enkel probleem. We moesten nog de boot op toen we het park uitwaren. Daar konden we gelukkig zitten (of liggen). Rond 00.15 uur waren we bij de auto. Het was nog een kleine 20 minuten naar huis rijden. Ezra viel vlak voor we bij de auto aankwamen al in slaap in de wagen. Jonah sliep toen we nog geen minuut reden en Mathan een paar minuten daarna.

Eenmaal thuis hebben we de jongens naar bed getild en hun pyjama aangedaan. Ze lieten alles met hun ogen dicht toe en vonden het allemaal wel prima. Remi en ik gingen allebei nog even douchen, want het zweet zat echt overal. Dan zijn vier verschillende badkamers best handig. Om 01.00 uur lagen ook wij uitgeteld en met tintelende voeten van al dat lopen in bed.

Donderdag 5 mei kwam de eerste na 08.00 uur. Dat heet hier uitslapen! De laatste was er even voor 09.00 uur uit. We zijn relaxed opgestart. We hadden nog een paar broodjes en Ezra had nog één luier, dus we moesten hoognodig boodschappen doen. Rond een uur of 10 zijn we met zijn allen de auto ingestapt en richting de Walmart gereden. De mannen mochten daar nog een cadeautje uitzoeken. Keuze stress alom, maar ze hebben allemaal wat moois. Mathan een auto waar je ook de banden van kan verwisselen (hij wil later net als ome Chris automonteur worden), een regenboog pop it en een lego doosje van Star Wars. Jonah een Yoda pop die geluid kan maken, een Yoda pop it en twee pop it fidget spinners. Ezra had een Thomas treintje, een bordspelletje (soort slangen en ladders spel maar dan met glijbanen), een extra grote monstertruck en ook een pop it in de vorm van een ster. Ze zijn weer goed verwend! Ondertussen hebben Remi en ik ook wat cadeautjes voor Jonah zijn verjaardag meegenomen. Daarna zijn we naar de kledingafdeling gelopen waar Mathan en Jonah een zwembroek hebben uitgezocht (Pokémon en eentje van een superheld). Jonah en Ezra hebben nog een setje (korte broek en t-shirt) uitgezocht die je ook als pyjama zou kunnen gebruiken. Jonah van Yoda (Marc, je hebt een StarWars fan erbij denk ik...) en Ezra van dino's. Zelf heb ik nog wat bij de bakafdeling meegenomen. Uiteraard... ;-) Daarna hebben we de echte boodschappen nog gehaald. Mark en Sanne hadden nog een snack wensenlijstje wat voornamelijk uit chips en m&m's bestaat, dus ook dit ging mee. Nu nog plek in de koffer zoeken, haha.

Na onze boodschappentripje zijn we weer terug naar het huis gereden. Daar werd druk met het nieuwe speelgoed gespeeld en Mathan en Jonah hebben in hun nieuwe zwembroek het zwembad uitgeprobeerd. Ze hebben lekker met de opblaasbare bal en de duikringen gespeeld (die we toevallig ook bij Walmart gehaald hadden). Remi en ik vermaakten ons met een spelletje en een drankje. Ezra was binnen lekker Netflixen. We hebben nog even een ijsje gedaan. Aan het begin van de avond zijn we naar Denny's gereden voor een hapje en een drankje. Personeel tekort is ook hier een ding, want het duurde een behoorlijke tijd voor we ons eten hadden en we misten ook nog een deel. Miscommunicatie denk ik. We hebben er het beste van gemaakt. Na ons diner - waar iedereen toch nog genoeg gegeten had - zijn de mannen thuis onder de douche gegaan. Jonah wilde gelijk zijn Yoda pyjama aan! Om even na 21.00 uur lagen ze in bed.

Remi en ik hebben beneden alles opgeruimd en de spullen voor morgen voorbereid. Dan gaan we namelijk naar een ander park van Disney: Animal Kingdom. De jongens hebben nog geen idee, behalve dat we vroeg op moeten en dat we weer wat leuks gaan doen. Het park gaat al om 7.30 uur open, dus we willen proberen om rond 7.00 uur hier te vertrekken. Remi is naast me al in slaap gevallen en eigenlijk had ik ook allang moeten slapen.... Zo'n blog schrijven vind ik super leuk (en het is ook leuk om al jullie reacties te lezen), maar kost wel de nodige tijd. Inmiddels is het hier 01.30 uur en de wekker gaat over ruim vier uurtjes alweer. Help! ;-) Ik zal nog even wat foto's en video's posten.

In de volgende blog neem ik jullie mee in ons Animal Kingdom avontuur en de besteding van onze laatste volle (zater)dag. Zondagmiddag vliegen we alweer naar huis. Ik wil er nog niet aan denken!

1. Liesanne Erents:
    Schitterend verslag!!
    Dikke kus, tante Lies
  2. Marijke Wiers:
    6 mei 2022
    Wohhhhhhhh wat een belevenissen zeg! En wat zagen jullie er allemaal mooi uit!
    GENIETEN!!!!!
    Liefs mamma 🥰
  3. Miranda Aggenbach:
    6 mei 2022
    Wat een geweldige dag zeg !!! Jullie stralen allemaal ;) en wat zullen jullie lekker hebben geslapen, hahaha. Leuke foto's ook weer!
  4. Conny Brugmans:
    6 mei 2022
    Mooi verhaal Lizzy. Leuk om te zien dat jullie samen aan het genieten zijn van deze prachtige reis. Disney outfit staat jullie prachtig.
  5. Anne-Marie Eastwood:
    7 mei 2022
    Ik wilde gaan slapen maar moest toch eindelijk het laatste verslag lezen, geweldig zeg! Het is hier 11 uur in de avond:-). Wat doen Julie ontzettend veel, geweldig gewoon, en dat de jongens zo heerlijk meedoen en enthousiast zijn over alles, heerlijk toch. Enige shirtjes hebben jullie gekocht! Volgens mij gaan jullie dit weekend weer naar huis, wens jullie een safe flight. Zal even wennen zijn zeg. Big hug voor jullie allemaal xxx