Getrouwd en koffers zijn ingepakt!

23 april 2022 - De Goorn, Nederland

Hoi allemaal,

Hier is onze allereerste reisblog! We gaan op huwelijksreis naar Florida (of 'Floria' zoals Ezra zegt). Volg je ons avontuur?! Even een korte inleiding van onze reisblog, want eigenlijk hadden we allang moeten slapen. Morgen gaat namelijk de wekker om 5.40 uur en de huwelijksnacht heeft ons ook niet veel slaap gebracht ;-).

Vrijdag 22 april 2022 zijn Remi (en Mathan, Jonah, Ezra) en ik dan eindelijk getrouwd! Familie Müller is een feit. We hebben echt een prachtige dag gehad met stralend weer! We hebben van elke seconde genoten en op dit moment zitten we op een roze wedding wolk nog steeds keihard na te genieten!!

Zondag 24 april vertrekt ons vliegtuig om 10.55 uur vanaf Schiphol richting Florida. We zullen een tussenlanding maken in Philadelphia. Gelukkig hoeven we daar niet mega lang te wachten en vliegen we vrij snel door naar Miami. We hebben een huurauto geregeld, dus die kunnen we dan gelijk ophalen. We komen lokale tijd 18.30 uur aan, dus dat is eigenlijk een prima tijd! Eten, douchen en lekker het bedje in om de jetlag zo snel mogelijk achter ons te kunnen laten. In Miami verblijven we twee nachten in een airport hotel: Hyatt House Miami. Het is maar 10 minuten rijden vanaf het vliegveld, ideaal.

Na Miami rijden we door naar Islamorada. Daar blijven we drie nachten. We hebben daar een eigen bungalow op een kleinschalig resort genaamd Jolla Resort. Het resort heeft een klein eigen zwembad, maar er is natuurlijk overal strand. Ik ben benieuwd waar de jongens de voorkeur voor zullen hebben. Vervolgens rijden we na drie nachten op the keys door naar Fort Meyers. Daar hebben wij een eigen villa mét een eigen zwembad. Hoe gaaf zullen de jongens dat vinden! Deze villa hebben we via AirBNB geregeld. Hier hebben we vijf nachten geboekt, maar we zullen na vier nachten doorrijden richting Orlando. We verblijven in Kissimmee. Ook daar zullen we een groot huis hebben met een (kleiner) eigen zwembad. Het huis staat in een groter resort waar ook een heel groot zwembad te vinden is waar we gebruik van mogen maken. In het huis is zelfs een gameroom en de kinderkamers zijn in Disneystijl. Mathan, Jonah en Ezra hebben nog geen idee dat we ook daadwerkelijk twee dagen naar Disney gaan! Woensdag 5 mei gaan we naar Magical Kingdom en vrijdag 7 mei naar Animal Kingdom. Tussendoor lekker een rustdagje. Ik ben zoooooooo benieuwd wat hun reactie zal zijn! It will be a magical time for sure! Zondag 9 mei zullen we weer terug vliegen naar ons mooie huisje in De Goorn.

Ik ga proberen elke dag een verslagje te schrijven van onze belevenissen en ook regelmatig foto's en video's te posten! Nu gaan we maar gauw slapen, want over minder dan zes uurtjes gaat de wekker weer.....